2.1.2007

Hyvää Uutta Vuotta 2007!

Vuodenvaihde on paitsi lupausten (jotka toivottavasti tehdään ihan pitämismielessä...) aikaa, niin myöskin ainakin minulle siivoilun aikaa. Tosin näin freelance työntekijänä tammi- ja helmikuu ovat ravintola-alalla tunnetusti ne hiljaiimmat kuukaudet - eli ehtiikin hyvin siivota.

Löysinkin tuolta laatikon kätköistä tämmöisen tarinan. Olen sen joskus aikaa sitten jostain itselleni suomentanut ja siksipä sen alkuperäinen nettiosoite on jemmassa (siinä mistä en koskaan mitään löydä). Suokoon tarina iloa itsekullekin.

Ensimmäinen päiväni volgansieniteen käyttäjänä

Kirjoittanut JHS, 15.10.1995

Tämä on kertomus omasta volgansieniteen ensimmäisestä käyttöpäivästä. Annoin juoman käydä 7 päivää ja maku oli upea, mahtava, taivaallinen, sille ei vertaa löydy mistään maailman kaikkeudessa.

Tässä kellontarkkuudella mitä minulle tapahtui heti ensimmäisenä päivänäni:

09:00 join lasillisen volgansieniteetä


09:05 ensimmäiset viisi harmaata hiustani muuttuivat ruskeiksi

09:08 Rakastelin vaimoni kanssa

09:16 vasemman käden syylä katosi

09:49 vaimoni valitti liiasta seksistä sunnuntaiaamuna. Itse harrastin ensimmäisen kerran seksiä aamulla 11 vuoteen!

10:45 koirani olivat aivan läkähdyksissään 30-minuutin maratonin jälkeen, jota muuten minä johdin koko matkan

11:05 vaimoni piileskelee kylpyhuoneessa pakoillen minua


11:07 onneksi eteisessämmekin on peili. 19 ryppyä on kadonnut kasvoiltani, aamulla niitä oli vielä 22!


11:20 puhdistin pölyt voimailuvälineistäni ja aloitin treenauksen seuraaviin raskaan sarjan painonnostokisoihin (19 vuoden viivyttelyn jäkeen)

11:31 yskähtelin hieman 59 yhden jalan kyykkynousun ja 43 vatsapunnerruksen jälkeen.

11:39 minun oli keskeytettävä treenaus koska voimailulaitteeni hajosi

11:40 hädin tuskin tunnistan itseni peilistä - ei lainkaan ryppyjä. Ja rintakarvani ovat alkaneet kasvaa!

12:04 satutin itseni pitkillä kynsilläni, jotka ovat kasvaneet aamusta lähes sentin
12:45 jotkut (eivät kaikki) naapuruston naiset ovat soittaneet hätänumeroon...

13:10 poliisi soittaa ovikelloamme. Aseellaan uhaten hän pakottaa minut leikkaamaan ensimmäisen volgansienivauvani kahtia ja antamaan sen hänelle sekä 10 % aloitusnestettä muovipussissa

14:40 minun on jälleen leikattava varpaankynteni

15:41 peruutin eturauhasleikkausajan sairaalassa, tyhjennettyäni rakkoni yhdellä vessakäynnillä kokonaan tyhjäksi

15:55 puhdistaessani kivääriäni rikoin siitä perän. Ainakin olen hyvin valmistautunut puolustamaan volgansieni-äitiäni. Olen kylläkin pahoillani kaadettuani pihaltamme tammivanhuksen kun pystytin piikkilanka-aitaa talomme ympärille

16:10 hyvittelin pettynyttä aviomiestä työntämällä hänen autonsa käyntiin, oli päässyt akku tyhjenemään. Valitettavasti työntäessäni tulin riuhtaisseeksi etuoven irti hänen autostaan. Olen huomannut volgansieniteen parantaneen silmän ja käteni koordinaatiota.

16:05 nälkä ei vaivaa vieläkään, en ole nauttinut muuta kuin volgansieniteetä lasillisen aamulla. Digitaalivaakamme taitaa olla rikki, se näyttää 15 kiloa vähemmän kuin eilen.

16:20 naapurin kissa murtautui keittiöömme ja söi sienivauvani jäljellä olleen puolikkaan. Kissa lähti taivaltamaan Hollywoodia kohti, pelkään pahinta!

Tähän mennessä; olen hyvin tyytyväinen tuloksiin. Vaimollani tosin on kysymys: onko vaikutus naisille aivan samanlainen? Hän haluaisi aloittaa volgansieniteen käytön myös, mutta pelkää rintakarvojen kasvua!

1 kommentti:

Hallatar kirjoitti...

Hah hah haaa! Ai kun ihana! ;D
Huumori on hyväksi sydämelle.